Subject: Taotlus
From: Riina Nõmm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 12:43:01 +0200

Tere

Pöördun Teie poole küsimusega, mis puudutab Paekna bussipeatust. 
Bussiliinil 116 on Paekna peatus lõpp-peatus. Kahjuks antud peatuse juures 
puudub WC, mida bussijuhid saaksid kasutada.  Pöördusime selle murega Kiili 
valla poole, kelle hinnangul oleks kõige sobilikum asukoht 
pakendikonteinerite taga (lisatud kaart) .  Kuna tegemist on riigimaaga, 
siis praeguse kirjaga  küsime Transpordiametilt luba kemmergu paigaldamiseks 
nimetatud kohta. Kemmergu rendi,  tühjendamise ja hooldamise eest maksaksime 
ise. Me vajame Teie luba kemmergu tellimiseks ja täpset asukohta selle 
paigaldamiseks. Kui antud peatuse lähedusse kemmergu paigaldamine ei ole 
võimalik, andke sellest ka  meile kindlasti teada.

Lugupidamisega

Riina Nõmm

Harjumaa avalike liinide ärisuuna juht

Telefon: +372 5695 7650, e-post: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

AS SEBE, Kassisilma 24, Kambja v., Tartumaa,   <http://www.sebe.ee/> 
www.sebe.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.